Frequently Asked Questions
Hoe weet ik of mijn betaling veilig is?
Omdat de site is beveiligd met een veiligheidsslot (HTTPS in plaats van HTTP) en het afrekenen gebeurt via IDEAL.
Ik heb al betaald maar hoe zit het als ik teveel heb betaald?
Uw hoefsmid zal altijd uw geld terug storten als er gegronde redenen hiervoor zijn.
Met welke banken kan ik werken?
Ideal werkt met alle meest voorkomende banken.
Ik weet niet wat ik moet afrekenen, maar wil wél alvast betalen, hoe moet dat?
U kunt te allen tijde het basistarief vooraf voldoen, afhankelijk de grootte van uw paard of pony. Mochten er verder nog kosten zijn dan kunt u dat na het bekappen of beslaan voldoen via deze site.
Zijn de tarieven altijd hetzelfde? Of zijn er ook afwijkingen?
De hierboven getoonde tarieven zijn basistarieven. Mocht het zo zijn dat er bijvoorbeeld zooltjes of widiapunten extra moeten worden verwerkt dan zijn de tarieven anders. Deze kunt u na de behandeling zelf invullen met deze link.
Betaal ik voorrijkosten?
U hoeft geen voorrijkosten te betalen indien er een behandeling komt. Is het dat de hoefsmid friesland langs moet komen voor een diagnose zonder verdere behandeling, zijn de kosten € 25.-.
krijg ik mijn geld terug als ik niet tevreden ben?
Als u niet tevreden bent kunt u in 1e instantie hoefsmid Friesland hiermee overleggen. Mochten er geschillen zijn waar niet uitgekomen kan worden. Kan er altijd een civiele procedure worden beslecht.
Betaal ik extra als mijn paard vervelend of lastig is?
U betaald niets extra als uw paard niet is opgevoed. Wel draagt u de kosten die eventueel door de dierenarts worden berekend.
Waarom zou ik van jullie diensten gebruik maken?
Wij bieden u een bijna 35 jarige ervaring aan. Bovendien zijn wij bijna altijd aanwezig op de afgesproken tijd. Het is mogelijk dat er ergens iets anders loopt qua planning. Dan word u gelijk op de hoogte gebracht.